تور ارمنستان زمینی

برنامه سفر
تهران (شروع سفر)
  • تهران
  • اتوبوس
  • ایروان
  • اتوبوس vip زمینی
  • ساعت پرواز 12:00
  • مدت پرواز 12:00
  • ساعت پرواز 12:00
  • مدت پرواز 12:00
ایروان
  • ایروان
  • اتوبوس
  • تهران
  • اتوبوس vip زمینی
  • ساعت پرواز 14:30
  • مدت پرواز 24:00
  • ساعت پرواز 14:30
  • مدت پرواز 24:00
تهران (پایان سفر)
قیمت 2 تخته (هرنفر)
7,800,000 تومان
قیمت 1 تخته (هرنفر)
10,140,000 تومان
قیمت 3 تخته (هرنفر)
5,640,000 تومان
توضیحات :
قیمت 2 تخته (هرنفر)
8,160,000 تومان
قیمت 1 تخته (هرنفر)
11,220,000 تومان
قیمت 3 تخته (هرنفر)
7,080,000 تومان
توضیحات :
قیمت 2 تخته (هرنفر)
8,880,000 تومان
قیمت 1 تخته (هرنفر)
11,760,000 تومان
قیمت 3 تخته (هرنفر)
6,720,000 تومان
توضیحات :
قیمت 2 تخته (هرنفر)
9,510,000 تومان
قیمت 1 تخته (هرنفر)
12,300,000 تومان
قیمت 3 تخته (هرنفر)
7,260,000 تومان
توضیحات :
قیمت 2 تخته (هرنفر)
10,050,000 تومان
قیمت 1 تخته (هرنفر)
15,540,000 تومان
قیمت 3 تخته (هرنفر)
6,540,000 تومان
توضیحات :
قیمت 2 تخته (هرنفر)
10,500,000 تومان
قیمت 1 تخته (هرنفر)
14,100,000 تومان
قیمت 3 تخته (هرنفر)
10,500,000 تومان
توضیحات :
قیمت 2 تخته (هرنفر)
10,590,000 تومان
قیمت 1 تخته (هرنفر)
14,640,000 تومان
قیمت 3 تخته (هرنفر)
7,080,000 تومان
توضیحات :
قیمت 2 تخته (هرنفر)
10,590,000 تومان
قیمت 1 تخته (هرنفر)
15,180,000 تومان
قیمت 3 تخته (هرنفر)
7,080,000 تومان
توضیحات :
قیمت 2 تخته (هرنفر)
10,770,000 تومان
قیمت 1 تخته (هرنفر)
16,980,000 تومان
قیمت 3 تخته (هرنفر)
7,260,000 تومان
توضیحات :
اطلاعات لازم‌
ردیف خدمت توضیحات
1 اقامت در هتل با صبحانه + بیمه مسافرتی + لیدر فارسی + سیمکارت + اتوبوس 25 نفره تختشو رفت و برگشت درصورت درخواست مسافر گشت شهری به همراه ناهار (مبلغ 500 تومان به هزینه تور اضافه می گردد)
ردیف مدرک توضیحات
1 کپی پاسپورت
ردیف نام و نام خانوادگی تلفن تماس
توضیحات‌
اگر قصد دارید با تور ارمنستان با اتوبوس سفر کنید، باید درباره شیوه سفر بیشتر بدانید. سفر با اتوبوس می تواند خاطره ساز و هیجان انگیز باشد، در عین حال مشکلات خود را به همراه دارد. برای داشتن سفری به خطر و راحت با تور ارمنستان همراه شوید. در این مقاله قصد داریم تا زیر و بم سفر با اتوبوس به این کشور زیبا را بررسی کنیم.

چرا تور زمینی ارمنستان را انتخاب کنیم؟

یکی از دلایل انتخاب تور ارمنستان با اتوبوس هزینه آن است. علاوه بر هزینه کمی که دارند با تخفیف های ویژه ای که توسط تور ارائه می شوند، قیمت نهای کمتر هم خواهد شد. به جای سفر با ماشین شخصی (هزینه بنزین، عوارض و غیره) با انتخاب اتوبوس در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد.

اتوبوس های تور هم پریز برق دارند و هم Wi-Fi رایگان، در نتیجه در یک سفر طولانی نیز می توانید با دیگران در تماس باشید و نگران تمام شدن شارژ گوشی همراه خود نباشید.

شاید تصور کنید سفر با اتوبوس خسته کننده است، امّا دیدن مناظر و توقف های مسیر کمک می کند تا مسافت های طولانی نیز آسان تر شوند. به خصوص اگر فردی هستید که نمی توانید برای مدت طولانی بر صندلی بنشینید، این استراحت های کوتاه در فواصل مشخص زمانی کافی برای قدم زدن و حرکت شما را فراهم می کنند.

زمان بندی راحت یکی از ویژگی های مهم سفر با اتوبوس است. برای هواپیما ممکن است از چندین ماه قبل خرید بلیط را انجام دهید امّا در زمان حرکت با تاخیر رو به رو شوید. در حالی که برای اتوبوس این مسئله وجود ندارد. با حضور در ترمینال، تور شما را به اتوبوس مشخص راهنمایی خواهد کرد و می توانید در طول سفر از صندلی های راحت و جا دار لذت ببرید.

شرایط تور ارمنستان با اتوبوس

تورها از مبدا تهران آغاز می شوند. البته اگر در تبریز هستید نیازی نیست به تهران بیایید و می توانید از تبریز سفر خود را آغاز کنید. در تهران تور اعلام خواهد کرد که باید در کدام ترمینال حضور پیدا کنید. دو ترمینال آزادی و بیهقی مبدا حرکت شما خواهند بود. به صورت تقریبی 22 تا 24 ساعت در مسیر خواهید بود تا از تهران به ارمنستان برسید.

اتوبوس های تور 25 نفره VIP هستند و تجهیزات مناسب و راحتی شما را تامین خواهند کرد. در حال حاضر تمامی اتوبوس هایی که از تهران حرکت می کنند مستقیم به سمت ایروان می روند. در سال های قبل لازم بود که پس از رسیدن به مرز اتوبوس خود را تغییر دهید، که با برطرف کردن این مسئله، سفر راحت تر شده است. اگر در زمستان قصد سفر زمینی به ارمنستان را دارید، بهتر است خود را آماده کنید. برف شدید در این نقطه ممکن است باعث شود تا زمان طولانی منتظر بمانید.

زمانی که به مرز نوردوز برسید، ویزای مرزی برای شما صادر خواهد شد. پیگیری های لازم توسط تور انجام می شود تا ویزا بدون مشکل صادر گردد. این ویزا 21 روز زمان دارد. برای اطلاعات دقیق تر درباره روادید هنگام ورود با کارشناسان ما در تماس باشید.

تور لحظه آخری ارمنستان

سفر به ارمنستان نسبت به دیگر کشورها هزینه کمتری دارد. به خصوص اگر به صورت زمینی سفر کنید هزینه ها را به شدت کاهش می دهید. با انتخاب تور لحظه آخری ارمنستان این قیمت بین 10 تا 50 درصد کاهش یابد.

از ویژگی های انتخاب تور لحظه آخری آن است که شما همان خدمات را با قیمتی پایین تر دریافت خواهید کرد. می توانید شرایط و نحوه ثبت نام تورها را در سایت مشاهده کنید.

بهترین زمان برای تور ارمنستان با اتوبوس

شلوغ ترین ماه های سال برای گردشگری در ارمنسان خرداد، تیر و مرداد هستند. قیمت های هتل ها در این ماه گران تر خواهند بود. با این حال، اگر از قبل برای این ماه ها خرید کنید، در هزینه سفر خود صرفه جویی خواهید کرد. ماه های آذر و دی نیز به دلیل برگزار جشن های زمستانه شلوغ خواهد بود.

امّا انتخاب بهترین زمان به شما نیز وابسته است. آیا به دنبال زمانی هستید که هوا معتدل باشد؟ آیا در زمستان می توانید مرخصی کاری دریافت کنید؟ یا می خواهید از تعطیلات تابستانه کودکان استفاده کنید؟

زمستان دما در این منطقه کاهش پیدا می کند. بارش برف به خصوص در مناطق کوهستانی و ایروان زیاد است. همان طور که اشاره کردیم، در سفر با اتوبوس ممکن راه توسط برف بسته شود. ماه های ژانویه و فوریه هوا در بخش های کوهستانی به منفی 14 درجه سانتی گراد می رسد. پس لباس های گرم و نرم را فراموش نکنید. از ماه نوامبر تا آوریل هوا برفی است و سفر زمینی می تواند سخت باشد.

امّا شاید بخواهید اسکیت روی یخ را در ایروان تجربه کنید. تفریحی که در ارمنستان بسیار مرسوم است.

ارمنستان بهاری کوتاه دارد امّا بسیار زیبا می شود. درختان پر از شکوفه خواهند شد و دمای هوای متعدل خواهد بود. از اواخل آواریل تا ماه می کم کم هوا گرم تر می شود و می توانید شکفتن گل ها در سراسر کشور را مشاهده کنید.

تابستان بهترین زمان برای گردشگری است. روزها طولانی، هوا مطبوع و آسمان آبی است. محیطی عالی برای پیاده روی، بالن سواری و ورزش های آبی در دریاچه سوان ایجاد می شود. در جولای و آگوست (تیر و مرداد) هوا بسیار گرم خواهد شد امّا در مناطق کوهستانی بسیار خنک تر و دلپذیرتر است.

پاییز فصلی است که درختان پر میوه را خواهید دید. همه جا میوه های خوش رنگ، به خصوص زردآلود دیده می شود. کم کم بارش باران آغاز می شود امّا هنوز فصلی مناسب برای گردش و تفریح است. بسیاری از عکاسان و کوهنوردان این فصل را برای گردش در پارک ملی دیلیجان انتخاب می کنند.

مدارک مورد نیاز برای تور ارمنستان

تنها مدارکی که لازم است همراه داشته باشید گذرنامه ای با اعتبار 7 ماهه، اسکن کارت ملی، تست منفی PCR یا ارائه کارت واکسن کرونا با حداقل دو دوز تزریق است. باید از آخرین واکسن شما 14 روز گذشته باشید.

یک نکته مهم پیش از سفر آن است که رومینگ سیم کارت خود را فعال کنید. البته این هزینه بالایی خواهد داشت و پیشنهاد می شود که سیم کارت اعتباری ارمنستان را تهیه کنید. سه اپراتور ارمنستان: اپراتور بیلاین، اپراتور ویواسل و اپراتور یوکام هستند.

انتخاب هتل در ارمنستان

این مسئله به نیاز و سلیقه شما وابسته است. اگر می خواهید بیشتر به گردش بپردازید شاید یک هتل کم هزینه سه تاره برای شما کافی باشد. با انتخاب این هتل ها نباید انتظار بهترین اتاق یا خدمات را داشته باشید. امّا بسیاری از آنها سرویس دهی مناسب دارند. هتل های 4 ستاره از نظر کیفیتی که ارائه می دهند بهتر خواهند بود. با کمی هزینه بیشتر اتاق هایی راحت تر و خدماتی حرفه ای تر دریافت خواهید کرد.

در صورتی که برای بودجه خود محدودیتی مشخص نکرده اید، هتل های 5 ستاره لاکچری می توانند گزینه جالبی باشند. می توانید از اتاق های مجلل و خدمات و جشن های هتل لذت ببرید. برای رزرو یک هتل مناسب با توجه به نیازهای خود با مشاوران تور ارمنستان در تماس باشید.

قیمت تور ارمنستان با اتوبوس

قیمت نهایی تور به مدت زمان سفر، هتلی که انتخاب می کنید و زمان شروع سفر وابسته خواهد بود. تعداد روزها بر هزینه نهایی تاثیر خواهند داشت. اگر در اوج سفر گردشگران برای تور ثبت نام کنید باید هزینه بیشتر بپردازید. هتل های سه ستاره هزینه کمتری خواهند داشت امّا بهترین گزینه با کمی هزینه بیشتر هتل های چهار ستاره هستند.

newsletter
6LcMgvAjAAAAAD-ESR89fJQx25NW8DUr4QmYYTOW